Mer rörlighetsträning

Ja, jag kan inte släppa gårdagens yogapass och mitt uppvaknande till att inse hur otroligt orörlig jag är. Så idag släppade jag iväg mig själv på intervall/flex. Galet jobbiga intervaller och sedan 25 minuter rörlighetsträning, där man får utmana sig själv i sina ytterlägen. Den här rörlighetsträningen passar mig bättre än yogan får jag säga. Man jobbar hela tiden till musik och ett givet tempo och då känns det för mig som att rörelsen flyter på bättre. Och framförallt så gillar jag att få köra dom där riktigt tunga intervallerna innan så att man sedan är riktigt varm och go när det är dax för att flexa. Heja rörlighetsträning!!
 
(Bild lånad av Friskis & Svettis)
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0