Lugnet efter stormen

Plötsligt känns det väldigt tomt. Röristurné veckorna är över, Alla barnen-dagen är avklarad, Lidingö tjejlopp är genomfört. Vad ska göras här näst? Var finns nästa uppdrag att sätta tänderna i?
På sätt och viss är det skönt att det är över. Jag är ju faktiskt inne på min sista termin på musikhögskolan och ska strax ta och börja skriva C-uppsats. Men jag älskar engagemang, att ge mig in i saker och verkligen lägga hela min kropp och själ i det. Jag söker alltid efter nya utmaningar. Min tjejklassiker är ju inte ens avslutad, och ändå har jag börjat blicka framåt mot nya mål..
 
Så vad för projekt väntar här näst?
 
Förresten, här har ni lite länkar till vårt Alla barnen-ståhej i media.
Friskis&svettis Riks
Nerkes allehanda
Svt - tvärsnytt
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0