Go och Gla

Ja, nu e jag go och gla! Vill egentligen vräcka ur mig om saker som har hänt idag som betyder jättemycket och är så grymt roligt. Men jag måste nog hålla tillbaka detta, lite privatliv ska man ju ha.. Haha, nä men än så länge är det kanske inte aktuellt att berätta om vissa saker eftersom det har lite med framtiden att göra och eftersom min framtid inte är helt bestämd så vill jag inte säga nått ännu.
Men jag kan säga så mycket som att jag har fått massa med positiva kommentarer från friskis idag, och att det betyder så otroligt mycket för mig!
 
Lång dag är nu till ända, och jag lär mig att mina onsdagar, (som från början känns helt oövervinnerliga, eftersom dom är fyllda till bristningsgränsen) oftast känns fantastiska och mycket givande när dom väl är över.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför att vara på friskis klockan 7.30 imorgon för att leda ett köpt pass som jag typ hade glömt bort. Hoppas mina triceps pallar, trots att jag typ mördade dom i gymmet igår.
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0