En tung höst

Ja, en riktig tung men rolig höst kan du få med höstens grymmaste utmaning: Passjakten. Det är en kul utmaning som friskis & svettis Örebro utmanar dig i. Och det utlovas finfina priser! Jag är inte sugen på priserna, jag är bara sugen på utmaningen, som handlar om att testa 12 olika typer av pass mellan den 1 november till den sista december. Tungt och kul!
 
Mer info kan du hitta om du trycker på bilden.
(bild lånad av friskis & svettis)
 
En annan utmaning som ligger lite längre fram i tiden för mig, är att jag i dag har anmält mig till Lidingöloppet, 30 km 2014. Känns otroligt spännande, och jag har fortfarande inte släppt tanken på att det kanske blir en riktig klassiker med start på Vansbro 2014, men jag måste tänka lite till. Lidingö tänker jag göra i vilket fall som helst, så därför anmälde jag mig idag. Blir lite skakig i benen bara av att tänka på all löpträning jag måste lägga ner innan jag står där på startlinjen..
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0