En dag i Stockholm

Vem säger att Stockholmare är stressade och griniga? Jag har faktiskt överaskande nog bara mött glada, snälla, hjälpsamma människor idag i Stockholm!
 
Har hängt på Friskis och Svettis Tyresö för att inspireras. Fick vara med på deras Röris/Mini-röris-utbildning som bjöd på en mycket bra föreläsning med Susanne Wolmesjö och sedan massa rörelse med Röris 6 och Mini-röris 4. Mycket roligt! Nu ser jag fram emot att själv stå att utbilda om en vecka lite drygt.
 
Efter besöket på Tyresö, tog jag mig in till Stockholm city för att äta italienskt med min fina pappa! Vilket var fantastiskt trevligt det med.
 
Tack alla fina människor jag har mött idag, (både okända och kända), det gjorde mig glad i själen!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0