Dagens:

1. Jag har bestämt mig! Efter många vändor fram och tillbaka i huvudet så har jag nu bestämt mig! Jag gör en "riktig" klassiker med start nästa år! En sån där jättelång och jättejobbig, men alldeles underbar svensk klassiker!  Japp, nu är jag anmäld med start på Vansbro. Långt kvar, men därinnan ska jag ju göra klart min tjejklassiker. :-)
 
2. Jag har sökt ett jobb. Ett jobb som jag så sjukt mycket vill ha.. Ett jobb som är som klippt och skuret för mig. Jag tror inte jag kommer få det.. Men jag vill verkligen ha det!
 
3. Jag har varit på VIP-kväll på stadium och köpt ett par träningsbyxor som jag har spanat på i typ ett halvår. Att jag alltid går och väntar tills det jag vill ha inte finns mer är så typiskt mig, men idag hade jag tur, byxorna fanns och dessutom fick jag 20% och 50 kr extra rabatt på dom. Vilket kap!
 
4. Jag har sprungit. Trots att jag fick håll på båda sidor och att min kropp kändes helt förlsappad så tog jag mig igenom 5 lugna kilometer. Nöjd!
 
5. Jag har fått tag i 2 intervjuer till min C-uppsats som ska göras nästa vecka. Ja, ni kanske tror att jag inte pluggar alls eftersom jag bara skriver om annat här på bloggen, men icke, C-uppsatsen är i fullgång!
 
6. Nu ska jag titta på Gunde Svan och beundra våra grymma idrottsstjärnor i tvprogrammet "I huvudet på Gunde Svan".
 
Godnatt!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0