Vatten, vatten bara vanligt vatten

Finns det något som går upp mot ett glas bubbel? Och då menar jag ju inget annat bubbel än vanligt hederligt, bubbelvatten. Ibland tror jag faktiskt att jag är beroende av bubbelvatten, och då är det både skönt och ekonomiskt att kunna bubbla vattnet helt själv i min lilla zoda stream. Visste ni förresten att flera av de kolsyrade vattenflaskor som vi köper i butik (även från de kända företagen) innehåller överdrivet mycket salt och flour, vilket inte alls är bra för oss. Vissa flaskor innehåller också fruktos (alltså socker). Så kranvatten är det absolut bästa! Tur att jag kom ihåg att köpa en ny patron till min zodastream!!
 
Fina hälsoaspekter med vatten:
Vatten balanserar blodsockret
Vatten ökar energiförbrukningen
Vatten ökar fettförbräningen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0