Trippel

Idag har jag gjort massa saker, men bara saker som jag tycker är roligt, trots att det har varit jobbrelaterat.. Tänk att få ha den förmånen när man jobbar, att det också är himla kul! Vad är det för kul saker jag har gjort nu då? Jo, dels så har jag lett mitt medel.. x3 dessutom.. Alltså tre gånger!! Fattar ni?? Medel, tre gånger!! Sjukt! Jag kan faktiskt säga att jag va lite fundersam över hur detta skulle gå, men det gick galant. Faktum är att det var endast det första passet som jag kände mig lite trött på. Den energin som man får av att stå i mitten är oslagbar, jag hade nog till och med kunnat köra fyra pass.. Men nån måtta får det vara!
 
Laddar om inför tredje passet!
 
 
Salen tom på folk, men en stund därefter, fylld med folk!
 
Mellan passen och allt annat som jag har gjort idag så hann jag även fylla på med galet god mat från Pauluns Deli. En köttfärsbiff fylld med feta och tomat serverat med mathavre till lunch. Och till mellanmål en kladdkaka gjorde på massa nyttigheter, toppad med kesellagrädde smaksatt med vaniljpulver.
 
Himla bra dag alltså!
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0