Streak

November är här, och jag kör i gång en streak. En streak är något du försöker göra till en vana under en period kan man säga, eller i alla fall skulle jag sammanfatta det så. Jag hittade ingen riktig bra översättning till ordet så det får duga. Min streak går i alla fall ut på att träna varje dag under november månad. Men vänta lite.. Bli inte oroliga. Det är inte så att jag ska springa en mil varje dag eller köra järnet på ett skivstång/intervall pass tre gånger i veckan.. Nej då, jag började tillexempel min streak idag med en timmas promenad med mammas och systers fina hundar hemma i gbg där jag befinner mig över helgen. I morgon satsar jag på rörlighetsträning på friskis, så det blir inte heller något mega pass. Så häng på den här streaken om du vill, du väljer själv dina egna pass, och det är ju endast november ut.. Det klarar vi!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0