Snark…Zzzz

Helgen startade med ett yogapass idag. I vanliga fall brukar ett riktigt jobbigt skivstång/intervallpass få inviga min helg, vilket dessutom brukar ge mig den där perfekta "woohoo"-känslan som jag älskar att ha med mig in i helgen. Den känslan fick jag inte av yogapasset idag. Istället höll jag på att somna när vi skulle hitta vårt inre lugn i avslappningen. Hjälp, vad tung min kropp blev, och när vi sedan skulle väcka kroppen och "ta oss tillbaka till rummet", så var det som att jag knappt fick kontakt med kroppen. Istället ville jag ligga kvar där på min yogamatta och bara sova bort helgen...
Jag tror nog att jag gillar "woohoo"-känslan istället på en fredag.
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0