Pepparkaksbollar

Ja, det har inte blivit något bättre med min vad. Och det lär ju inte bli så
mycket bättre på ett tag fram över. Kan fortfarande inte förstå att det har hänt. Jag tänker liksom att jag ska kunna ställa mig upp och gå som vanligt.. Men ja får inte ens ner hälen i golvet för det tar stopp. Usch vad hemskt det är.. Har varit på vårdcentralen idag och hämtat ett par kryckor så nu kan jag i alla fall ta mig fram och tillbaka till toaletten.
 
Sen har jag ringt en del samtal för att fixa med vikarier för alla träningspass som jag är inbokad på att leda framöver. Och även fixat med olycksfallförsäkring.. Sen måste jag passa på att tacka för alla hälsningar till mig, alla snälla ord om på kryande. Jag blev rörd när J kom hem från Friskis idag med hälsningar till mig från både personal men också mina fina motionärer.
 
För att pigga upp mig lite så bakade J pepparkaksbollar till mig. Fantastiska pepparkaksbollar dessutom. Ni måste baka dom. Det går liksom inte att sluta äta dom. Och dom innehåller inget socker, gluten eller dåliga fetter.  Ni hittar dom hos träningsglädje.se.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0