På't igen!

Jag hittade tydligen inte tillräckligt med bortförklaringar, för klockan 17.00 så drog jag iväg för att simma. Det va precis lika tråkigt som jag kom ihåg det, men jag betade av mina längder i lugnt tempo, och roade mig dom första 15 minuterna med att samtidigt titta på dom som övade konstsim på banan brevid. Funderade på om man kanske skulle ta och gå en crawlkurs bara för att förhoppningsvis bli mer motiverad. Googlade runt lite på crawlkurser här i Örebro men hittar inget.. Någon som vet nått om kurser i simning i Örebro?
Kanske får jag ta tag i det till våren istället eftersom jag inte vet vart jag tar vägen efter den här terminen. Tänk om det perfekta jobbet bara kunde dyka upp och vilja ha mig..!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0