Kvällspromenad

Efter att ha suttit i uppsatsbubblan nästintill hela dagen så var det skönt att på kvällen komma ut på en promenad. Trots att klockan var 21.30 och kylan var minst sagt påträngande så kände jag ändå nått slags sug efter att ta mig ut. Jag klädde mig ordentligt varmt för att skydda mig från den bitande kylan och gav mig sen ut bara för att strosa runt en stund i tystnaden. Sverige är verkligen något helt annat när kylan tränger sig på. Ingen vill vara ute, det är alldeles tyst överallt och man möter inte många människor. Örebro kändes lite som en övergiven stad. När jag kom hem åt jag en tallrik mild lättyoughurt, med rostad kokos och 10 st röda och gröna vindruvor som topping. Detta goda är min favorit just nu!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0