Höstrusk

Efter några timmar i bil mellan Göteborg och Örebro så sprängde huvudvärken. Ett pass på friskis som jag egentligen hade planerat var inte att tala om. Istället fick det bli en promenad. Och tänk vad en promenad kan göra mirakel för sprängande huvudvärk. Det regnade lite lätt på promenaden men det gav liksom en fridfull känsla istället för obehag. Jag kan faktiskt gilla höstrusket lite, bara man har rätt kläder på sig och är varm och go så kan man gå hur länge som helst i regn och rusk och nästan känna sig som en hjälte som vinner över vädrets makter. Uppfriskande skulle jag sammanfatta min promenad!
Men det där med kyla är inte riktigt min grej, så jag är tacksam så länge inte tempen visar minusgrader, eller att det blåser in i ben och märg..
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0