Hejdå träning! :-(

Precis innan mitt pass idag kände jag en lite konstig känsla i min vad. 22 minuter senare sa det pang och vadmuskeln brast. Det är så hemskt och jag är så otroligt ledsen. 
 
Som tur var så har Friskis en egen sjukgymnast som hade en lucka för att mig så att jag snabbt kunde få laser på vaden som tydligen elit idrottare får när dom har skadat sig. Sjukgymnasten sa dock att det såg riktigt illa ut och att det endast är att vila, för att få en så snabb läkning som möjligt.
 
Något annat en vila lär jag inte kunna göra för jag kan inte ens vicka på lilltån utan att skrika av smärta. Fy tusan va dumt!! Fy tusan vad tråkigt!! Fy tusan!!
 
 
Nu tar vi en dag i taget.
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0