Busungar

Jag ledde knattejympa i morse för 20 stycken busungar! Det är ju verkligen jättekul att det har blivit så populärt med knattejympan, det kommer runt 20 barn varje vecka som verkligen är grymma och duktiga på att hänga på. Dock finns det en liten nackdel med så många barn, och det är att om någon busar så kan vi inte bryta passet bara för den ungen. Som tur är så har jag min värd, som troget hjälper till varje vecka. Men ibland är det fler än en unge som busar vilket innebär att det inte räcker med en värd. Pjuh! Idag var en sån dag. Ett barn ville gå till sina föräldrar och min värd va tvungen att hjälp honom att hitta föräldrarna. Plötsligt var jag alltså ensam med 20 ungar, varav två som bara ville hjula och stå på händer, en som ville ligga på golvet och titta på alla andra, och en som pratade konstant med mig om helt andra saker än passet i sig.. Ojoj!! Jag måste medge att jag var ganska glad och stolt över att ändå kunna få de flesta att vara med passet från början till slut, och när jag sedan sa hejdå så var jag helt färdig, trots att passet bara är 40 minuter.. Meeen, såhär är det inte varje gång som tur är. Då hade jag nog inte orkat vara knatteledare..
 
Nu ska belöna mig själv med Karishma mat. Bästa restaurangen!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0