Bortförklaringar efterfrågas..

När jag planerade denna veckans träning så fick jag ett infall att jag skulle planera in ett pass i simbassängen. Dels med tanke på min klassiker som jag nu faktiskt på riktigt är anmälda till, men också för att jag känner att min kropp vill ha lite lugnare träning som inte sliter så mycket, på speciellt mina knän.. Simning kändes då som en klockren idé. Men som bekant så vet ni att simning inte är min starkaste träningsform. Jag är ju som sagt både lite rädd för vattnet, men också väldigt omotiverad till att simma tråkiga längder i slowmotion. Så när jag nu idag tittade på min planerade träning inför morgondagen och förstod att det var dax att packa ner baddräkten igen så ångrade jag mig bittert. Jag ska klura lite till på det, komma på några fler bortförklaringar, så får vi se om jag lyckas övertala min envishet att stanna hemma trots att jag har skrivit upp det på träningsschemat..
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0