Allt eller inget..

Igår ledde jag tre pass, först ett för en gymnasieskola här i Örebro, sen mitt ordinarie medelpass, som för övrigt var fullt med folk, kul! Och sen var tanken att ta det lite lugnt på boxpasset med träningsskolan, men eftersom det fanns chans till lite egen boxning och att det var så kul, så kunde jag inte ge mig. För att kompensera denna enorma mängd träning så har jag idag inte gjort mer än att ta en lugn promenad fram och tillbaka till stan för att äta lunchbuffé på en restaurang. Inte helt fel måste jag säga.
Resent av kvällen har spenderats i garderoben... Hahah, ja nästan faktiskt.. Har rensat ur hela min garderob och verkligen vågat slänga hur mycket som helst, med tanken i huvudet om att belöningen blir att få köpa massa nytt och fint som nu får plats där inne. Inte helt fel det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0