Yollibox

Äntligen!
Idag efter mitt medelpass på friskis så fick jag äntligen tag på ett paket Yollibox. Jag har hört så mycket om denna frozen yoghurt och jag har verkligen längtat efter att få pröva den. Jag har hört att yollibox naturell och den med chokladsmak ska vara väldigt god, men i affären fanns bara mango för tillfället. Trots att jag inte är så förtjust i mango överhuvudtaget så tyckte jag denna Yollibox var mycket god. Den smakade mycket och var söt och fräsch. Verkligen en glass i min smak! Längtar redan att få testa andra smaker. Och i sommar ska yollibox leverera nya sommarsmaker. Det ser jag fram emot!
 
 
Yollibox är frozen yoghurt som endast är gjord på naturliga ingridienser. Den består av 70% yoghurt och har en mycket låg fetthalt. Läs mer om Yollibox på deras facebooksida.
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: MarveW

Tack för tips! Aldrig sett men det ska jag leta efter.

2013-05-29 @ 22:27:04
URL: http://gangsteg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0