Vitamindrink

Nu är det knappt tre dagar kvar till gbgvarvet och idag avverkades sista träningspasset. Nu kan jag inte göra så mycket mer än att vila mig i form. Jag har dock ont lite ont i halsen vilket gör mig orolig eftersom jag har drömt att jag ska bli sjuk till gbgvarvet. Jag får verkligen hoppas att det inte håller i sig och att det bara är inbillning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För att lindra mitt halsont så gjorde jag en liten vitamindrink som jag hoppas ska göra susen.
1 morot
2 apelsiner
1 citron
1 cm ingefära
Riv eller mixa moroten och ingefäran.
Pressa saften från citrusfrukterna och blanda med moroten och ingefäran.
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0