Rus av våren

Så var årets vårrus avklarat. Vilken fantastisk vårtradition det är. Särskilt när man gör det ihop med fina vänner. Sprang in på 26 minuter och i och med tanke på att jag sprang Göteborgsvarvet i lördags och dessutom kände av mina benhinnor under hela loppet idag, så är jag väldigt nöjd med den tiden. Hade ju innerst inne hoppats på 25 minuter. Men jag är nöjd ändå. 7000 tjejer startade i år och det var fullt party! Jag och mina 11 vänner bildade två fina lag, fulla av träningsglädje! Är så stolt över att nästintill alla av mina vänner satte nya fina rekord för sig själva.
 
 
Efter loppet träffade vi Blossom och blev både fotade och intervjuade. Hon är ju så cool!
 
 
Vi avslutade kvällen med picknick och trevligt häng! TAck Vårruset för i år, men mest tack till alla fina vänner som jag har möjlighet att träna och tävla med! Ni inspirerar mig!
 
/PiggElin
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0