Välkommen

Nu har jag gjort mina löparlopp för ett bra tag framöver. Istället måste jag börja sikta på Vätternrundan nu fram över. Men först ska jag vila. Min kropp är lite sliten av Gbgvarvet och vårruset och all träning som har tillkommit och jag kände redan igår att den förkyldning som jag trängde undan innan varvet är nu på ingång. Så imorse vaknade jag upp med ett fasligt halsont och efter att ha suttit jury för intagningsproven hela dagen på Musikhögskolan idag, så ligger jag nu helt lamslagen på sängen med feber! Men det gör inget. Nu är det helt okej att vara sjuk. Alla prestationer klara och jag hinner säkerligen bli frisk innan det är dax att stå på startlinjen igen. Så välkommen förkyldningen att ta över min kropp.

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0