Söndagscykling

Vaknade till strålande solsken och var bara tvungen att packa väskan för att ta en tur i det vackra vädret på min pigga hoj. Bakade några scones som fick följa med på min färd. Jag gjorde scones utifrån detta recept, men eftersom jag inte hade några bananer hemma så fick jag improvisera med att ha i 5 st dadlar i istället, och jag måste säga att scones blev enligt mig ännu godare.
 
Turen gick på främmande vägar, och jag chansade på hur jag skulle hitta. Men det gick mycket bra och jag skrapade ihop lite över 4 mil.
 
Örebro-Kumla-Almbro-Örebro.
 
/PiggElin
 

Kommentarer
Postat av: My

Jag fick till och med cykelbränna när jag var ute idag!

2013-05-07 @ 18:04:02
URL: http://mybiking.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0