Rökinge Haraldsgård

I helgen befinner jag mig på Visingsö och njuter av försommaren på vår fina gård, Rökinge Haraldsgård. Efter att ha jobbat hela dagen så var det skönt att få komma ut i det fina vädret och gå en promenad. Eftersom jag fortfarande är sjuk och snurvlig så blev det ingen lång promenad, men nog så vacker. Imorgon ska jag jobba lite till och sen åker jag tillbaka till Örebro. Vill verkligen inte åka här ifrån just nu. Vill stanna upp och njuta och bara vara. Härligt att jag kan känna den känslan någongång, jag som ständigt är på väg och aldrig kan njuta av nuet. Visst är jag helt och hållet i nuet när jag tränar, men förutom det så har jag svårt att stanna upp och bara vara. Men här på Öa kan nuet ibland bli så otroligt nära. Jag älskar allt som är här, vår vackra gård, vättern, ekskogen, lugnet, historian. Det är så vackert så att det är omöjligt att inte bli fångad i det.
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0