Lopp i sommar

Sommaren närmar sig med stormsteg och om bara fem dar så är det gbgvarvet. Jag sitter här och tittar på vilka lopp som ska genomföras i sommar.
 
Här är de lopp som jag har planerat in:
  • Göteborgsvarvet -  Årets roligaste lopp. Staden, vännerna, publiken, kexchokladen och distansen!
  • Vårruset - Bara 3 dagar efter gbgvarvet ska jag ta mig an Vårruset tillsammans med två träningsglada lag av fina vänner!
  • Tjejättern - Cykeldelen av tjejklassikern
  • Vansbrotjejsim - Simdelen av tjejklassikern
  • Blodomloppet i Örebro - Ska antagligen hålla i uppvärmningen och då måste man ju springa också :-)
  • I-form loppet i Göteborg
  • Lindingöloppet - Springdelen av tjejklassikern
 
Här är några lopp som jag vill men inte har möjlighet att delta i detta år, men starkt rekommenderar till andra:
  • Stockholm Marathon - Har aldrig sprungit men många som gjort det säger ju att det är ett fantastiskt lopp
  • Tjejmilen - Årets roligaste tjejlopp
  • Grevskapsloppet - Vårt alldeles egna Visingsölopp! Fantastisk bana!
  • Midnattsloppet - Härligt lopp på sensommaren
Vad har du för lopp att rekommendera?
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0