Läkarbesök

Som jag skrev för några dagar sedan så har jag gått och blivit allergisk. Inte alls kul, och det har inte blivit det minsta bättre trots clarityn eller vila. Jag bestämde mig därför idag för att gå till doktorn, vilket är en himla process om man bor i Örebro (säkert andra ställen också).
Till sist fick jag iallafall träffa läkare som konstaterade att jag är mycket svullen i näsgångarna och därifrån kommer mitt onda i bihållerna. Antagligen beror det på pollenallergi, men han var inte helt säker. Jag fick lämna en massa allergiprover som jag får reda på om lite drygt någon vecka. Tills vidare ska jag äta massa tabletter och behandla mig med kortison. Olyckligtvis så kommer tabletterna göra mig trött och det kommer ju inte så lämpligt nu till Gbgvarvet på lördag. Men vi får se, jag kanske inte alls reagerar på det sättet, eller så väntar jag med själva tabletterna och kör på kortison till att börja med. Allt för Göteborgsvarvet!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0