Stressig vecka

Ja, fyfarao vilken stressig vecka det här är. Jag har nollbyten hela tiden och måste cykla mellan olika ställen på så få minutrar så att jag ibland är osäker på om det kommer gå eller ej.
Idag var nog värsta dagen får jag hoppas då jag först skulle leda två pass och efter det slänga mig på cykeln och fara till universitet för att ha konsert. Precis när dörren till scen slog upp och det var dax att göra entré så kom jag springades. Med svetten i pannan och kjolen lite lätt på sniskan så kunde jag smita in i min stämma och göra entré tillsammans med dem.
 
Ja, usch va jobbigt det är att stressa. Och mat hinner jag knappt äta mellan varven. Men jag ser till att hela tiden ha mellanmål i väskan, så jag snabbt kan slänga i mig bra näringskällor såsom nötter, keso, kesella, ost, skinka, frukt, russin och dadlar så att inte min energi ska sjunka. Självklart vet jag att det behövs mer mat än så, men just nu är det inget att göra åt. Jag är fulltecknad.
 
Mina mellanmålslådor för dagen.
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0