Bli inspiratör i miniröris/röris!

Imorgon är det äntligen fredag och det innebär att veckan börjar lugna ner sig. Imorgon behöver jag inte stressa, dock har jag ändå en del att göra. Jag ska börja dagen med att leda Miniröris i Nicolaikyrkan för deras öppna förskola, vilket leder mig in på dagens bloggämne:
 
Om du pluggar till eller är lärare/förskolelärare, så har jag perfekta tipset till dig. Häng på en halvdags utbildning i och utbilda dig till röris-inspiratör. Du får en himla inspirerande föreläsning, och sedan utbildning i friskis & svettis rörelseprogram som funkar utmärkt i klassrummet. Bra att ha i CV:t när du söker jobb och roligt för både barnen och dej själv. Dessutom får du träffa mig som utbildare tillsammans med mina fina kollegor. Så kom och var med på utbildningen den 17 april. Mer om detta roliga kan du läsa här.
Häng på!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0