Ledig dag = träningsdag

Jag är helt ledig idag. Och dessutom gick jag upp ur sängen strax efter 8 för att få i mig lite havregrynsgröt med honung på som en bra uppladdning för att sedan orka avverka ett intervallpass innan klockan 10. Jag kände mig inte jätte stark, men solen värmde och jag hade nästan sommarkänslor i kroppen vilket gjorde intervallerna mycket trevligare. Efter passet satte jag mig på min lilla "balkong" och spannade ut på Örebro som börjar få en vårig look. :-)
 
 
Eftersom jag är helt ledig idag så ska jag passa på att träna roliga pass som jag inte hinner med annars. Ett skivstång/intervall väntar ikväll, och kanske även nått mer.
Bara jag har någon energi kvar imorgon då jag ska leda pass, men man hittar alltid någon gnista när man väl står där i mitten och ska leda, plötsligt så är all trötthet eller träningsvärk som bortblåst och det är bara att köra. Nu kööööör vi!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0