Kärt återseende

Förmiddagen har jag spenderat med fina vänner från min klass på idrottslinjen. Dom tränade crawl och jag simmade bröstsim. Jag har lagt ner tankarna på att lära mig crawla, för enligt alla dom som jag har pratat med som har gjort vansbrotjejsim så går det typ inte att crawla för det är så trångt. Så då tänker jag istället fokusera på att bli starkare i mitt bröstsim. Mina vänner från idrottslinjen kan ju en sån där utvecklad bröstsim som går lite snabbare och den tränar jag lite på, får se om jag hinner lära mig den tills det är dax.
Det blev iallafall ett trevligt simpass, som vi tog i lugnt tempo och med en del pauser för lite catch up av varandras liv. En kilometer skrapade jag ihop, på ca 45 minuter. Så jag är mycket nöjd.
Nu ska jag fylla på med energi. fläskfilégryta i kokosmjölk och bulgur. Mums!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0