Kaka med frosting

Nu har jag landat i fotöljen efter en fullspäckad dag, där jag hunnit med mycket! Lämnat min cykel för reperation. Varit på kulturskolan för att förbereda mig på praktiken som startar snart. Och sen har jag lett massa pass på friskis. Eller massa och massa. Två som vanligt på onsdagar. Först mitt medel och sen körde vi cirkelfys med träningsskolan. Det var väldigt mycket folk på mitt medelpass idag. Så mycket så jag nästan blev lite förvånad. Väldigt roligt att folk kommer och tränar trots att våren och solen är framme.
 
Nu ska jag avsluta kvällen med en trevlig liten kaka som jag gjorde igår. Superenkel och nyttig. Funkar bra som mellanmål, eller som fika! Gott med frostingen som är mellan de lite mjuka "havreflarnen"..
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0