Distans rekord

Härligt väder lockar hela kroppen ut på en runda för att njuta av solen. Siktet var inställt på 17 kilometer, men kroppen ville mer och pannbenet sa inte emot. Istället blev det 18 kilometer som kändes helt fantastiska. Inte en smula trött och ibland undrade om jag verkligen sprang, för det kändes så sjukt behagligt. Ibland lönar det sig att vila från träningen och känna in lusten, inte alla gånger, men ibland! Jag är i toppform och jag känner att min kropp svarar bättre på träning än vad den tidigare har gjort. Lite kan bero på min viktnedgång som även denna veckan visade posetiva resultat. Minus 0,6 kilo, vilket jag är så himla nöjd med! Maten jag äter är ju optimal för träning så det är ju inte konstigt att jag känner mig starkare än någonsin.
 
Göteborgsvarvet Here I come!
 
Njuter av solen och den sista slurken vatten efter avklarat pass.
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0