Cykel, cykel, cykel!

Som jag trodde i fredags innan jag åkte till Göteborg så skulle det bli svårt att få till både ett spinningpass och ett simpass den här veckan. Tiden räcker inte till, när det finns så mycket annat att göra i stora staden. Men ett spinningpass idag fick jag till. Ett mindre bra sådant, där varken musik, ledare eller egen motivation hjälpte till och peppade upp mig. Istället bet jag ihop och trampade mig halvdant igenom 55 minuter på cykeln. Men det spelar ingen roll att det va tråkigt, för jag är nöjd med att jag fick gjort ett spinningpass!
 
Idag har jag dessutom varit och lämnat in min tempohoj på service för att fixa till den lite inför min upptrappning inför tjejvättern. Snart är det barmark utan grus och då kan jag verkligen börja tempocykla. Det ska bli så himla kul!
 
Mycket cykel i detta inlägget. Försöker peppa upp mitt intresse för cykling, men det blir säkert roligare när jag får cykla utomhus.
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0