Vätternhelg

Nu är helgen här då min första del i tjejklassikern ska bli gjord. Åkte ner tidigt imorse för att vara på visingsö några dagar innan loppet. Idag har jag haft blandade känslor inför det som komma skall. Tråkigaste känslan är att jag känt mig opepp. Men innerst inne är jag nog inte opepp, bara nervös. För så blir jag ibland när jag ska göra saker för första gången som jag inte riktigt känner att jag har helt koll på. Då blir jag istället tillbakadragen och opepp. Men jag hoppas att denna opeppa känsla försvinner, gärna innan loppet! Men annars lär den försvinna när det rullar igång tror jag. Jag är iallafall säker på att jag vill göra detta!

Cykeln är laddad med diverse attiraljer och även jag har fått lite uppiffning med både cykelbyxor, sportglasögon och cykeltröja! Cykeltröjan funderar jag dock på att lämna tillbaka, då den känns helt fel på mig. Men vi får se, den har ju så fruktansvärt många bra fickor att stoppa braiga cykelprylar i. :-)

Ni hejar väl på mig på lördag?
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0