Våtdräkt

Jag har ju glömt berätta att jag har köpt en våtdräkt till vansbrosimmet. Kändes helt konstigt att hoppa i en sådan tajt sak, men på något märkligt sätt så tyckte jag att den klädde mig. Från början hade jag tänkt att hyra våtdräkt på plats, men sen såg en av mina vänner som också ska simma att XXL sålde våtdräkter för endast 299 kr. När dessutom den jag hade tänkt hyra kostar 100 kr mer så var valet att köpa inte så svårt. Och nu kan jag ju till och med passa på att öva i min våtdräkt innan det är dags. Ska försöka få tillfälle redan denna veckan att lägga mig i öppet vatten och testa, det är bara det att Vättern är så fasligt kall. Får kanske åka ner till Jönköpingstrakten och pröva Axamosjön istället. Uhhh, det närmar sig vansbro och andra delen av tjejklassikern med stormsteg!!
 

Kanske inte den mest snyggaste eller vackra bilden av mig, men jag bjuder på den.. :-)
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0