Tjejvättern avklarad!

Första delen av tjejklassikern är avklarad. Nöjd som tusan samtidigt som jag är lite missnöjd. Berättar mer om det när jag om någon dag summerar loppet här på bloggen. Måste bara låta allt smälta in i sinnet först. :)

4 timmar prick blev min tid. Och fyra timmar var ju målet. Dock hoppade min kedja på vägen ner från Omberg så jag fick fiffla lite med den, men det är inget att göra nått åt. Och så mycket tid förlorade jag kanske inte just där.

Nu är jag på väg över till Visingsö igen. Glad, trött och stolt!!

Bra jobbat alla tjejer som cyklade idag! Vi är grymma!!

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt jobbat! Och grattis till ett bra genomfört lopp!

2013-06-08 @ 19:04:08
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0