Regn och rusk

Åkte idag till jobbet och tänkte på vägen dit att det antagligen inte skulle komma en ända turist till Visingsö i det här hemska vädret.. Jag hade helt rätt med det, och därför kunde jag istället ge mig ut på ärenden för turistbyrån. Och med ärenden menar jag, besöka turistmål dvs caféer, muséer, platser och annat trevligt för att sedan kunna rekommendera dessa när turisterna väl vågar sig ut till oss. Tänk vilket bra jobb jag har på sommaren. Där satt jag och åt tårta på ett café och fick betalt för det. Lite besök på några andra trevliga ställen hann jag också med innan jag tog bussen in till stan.
 
Jag tog en snabb inspringare på Stadium för att kolla läget med ett par löparskor som jag vill ha. Killen som hjälpte mig tyckte att det var kul att jag var så insnöad på just dessa skor och gav mig bästa expertis. Om 3 veckor beräknas skorna landa i butik. Fram till dess får jag drägla på den här bilden..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0