Hundpromenad

Har jobbat hela dagen på min lilla turistbyrå och det har varit mycket trevligt. Men det var mycket skönt att få komma hem till Rökinge Haraldsgård där delar av släkt och familj väntade på mig. På plats på Visingsö är nu jag, farmor, min kusin, min syster och hennes hund, samt mammas hund som fick följa med också. Så nu kan sommaren börja!
Efter middagen tog jag mig en härlig kvällsol promenad ner till vår egna lilla brygga. Hundarna sprang av glädje och jag blev själv sugen på att springa lika fritt som dom över ängarna.
 
 
Tänk vad bra det är med hund. Hur trött man än är så måste man ändå ta sig ut på en liten promenad och oftast gör det mer gott för själen än vad man trodde. Jag skulle gääärna vilja ha en hund, allra helst en finsk lapphund.. Men det får vänta lite..
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0