Hem och iväg

Hemkommen från dalslands vackra skogar. Jag hann inte mer än att komma hem och lämna packningen innan det var dax att byta om till friskiskläderna och bege sig till Friskis & Svettis Öster och ge järnet. Men vilket underbart, härligt, laddat gäng som var där och gav allt. Tjo och tjim vart det, och massa med kända ansikten bland motionärerna. Detta gjorde mig galet laddad och det var inte svårt att hålla humöret uppe, trots ett antal timmar och mil i bil gjorda.
 
Dock blir det inte långvarig vistelse här i Örebro nu. Redan imorgon sticker jag till Visingsö och sommaren kan börja på riktigt. Jobba, jobba, jobba! Men jag ska försöka att hinna med att sola och simma också, för om endast 20 dagar så ska jag simma vansbro tjejsim. Hur känns det då?? Pirrigt som satan!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0