Vansbro tjejsim 2013

Hemma igen efter en helt underbar dag i Vansbro. Strålande solsken, härlig stämning och fin prestation. Simmade som en fisk i vattnet och fick inte det minsta panik. Jo, lite panik blev det när vi stegade ner i vattnet och tempraturen inte alls var behaglig. Isvatten kändes det som, men tydligen var det ändå 16 grader.
Jag simmade på och kroppen vande sig tillslut (förutom benen som var näst intill bortdomnade när jag stegade upp lite senare i mål.
 
För i mål kom jag!!!!!!!!! På tiden, 32 minuter.
 
Simningen i sig var inte den roligaste. Det går ju så himla långsamt, men till skillnad från i bassäng så är det ju lite mer upplevelse runt omkring att ta in. Loppet var bra arrangerat och det serverades lax och potatis efter målgång som jag svepte i mig i ett nafs.
 
Jag är mycket nöjd med dagens bravader och nu är 2 av 4 delar i min tjejklassiker avklarade!!
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Jonas

Strålande - imponerad och avundsjuk!!

2013-07-06 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0