Pigg & glad

Usch, igår mådde jag verkligen dåligt. Lång dag, dåligt med sömn, orent hår som verkligen behövde duschas, åksjuk av bussresan till jobbet och ont i magen. Ja, det var helt enkelt en bedrövlig dag. När jag kom hem efter jobbet slängde jag i mig mat, borstade tänderna och hoppade ner i sängen och somnade innan klockan var 21. Sååå sjukt skönt!
När jag vaknade i morse kände jag mig som en ny människa. Jag tog en härlig uppfriskande cykeltur till jobbet och har ätit både god lunch och gott mellanmål. Underbart!
Tänk att dagarna kan vara så olika. Sömn, bra mat och motion gör så mycket för människan och jag förstår egentligen inte varför jag slarvar så med det ibland.
 
Ikväll ska jag packa, för imorgon åker jag till Örebro igen några dagar. Då är det dax att leda jympa både ute och inomhus. Har ni vägarna förbi Örebro så är ni välkomna att vara med! Jag längtar massor, särskilt till utomhusjympan!
 
 
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0