Lyckorus

Har haft en himla fin dag idag. En riktig sommardag, trots att jag ar jobbat och varit i fullgång. Dagen började med en cykeltur på en mil i strålande solsken. När jag sedan skulle ta färjan till min paradis Ö, så ropade kaptenen på färjan till mig att jag kunde komma upp och sätta mig hos honom och hålla honom sällskap i förarhytten. Detta erbjudande tackar man ju inte nej till. Så där satt jag med färjans makt i min hand, samt utsikt över alla turister som trängdes på båten.
Dagen fortsatte i fin sommaranda, med snälla och glada turister på min turistbyrå. Och sedan en lunchdejt med min syster i solen.
Till kvällen var det dax för Öajympa som jag ledde för 13 taggade motionärer.
Tillsist avslutades kvällen på en utav hamnrestaurangerna i Gränna.
 
 
Jag vill förevigt stanna i detta lyckorus som jag känner efter en såhär fin dag!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0