Heja, Heja - Martina Haag

 
Fick sluta tidigare på jobbet idag. Dels för att det regnade och blåste förfärligt, så att det ändå inte fanns några turister att ta hand om, och dels för att jag hade några ärenden in till Jönköpings turistbyrå som jag tog på vägen hem. När jag kom hem tog jag på mig dom mysigaste myskläderna jag äger och kröp ner under täcket. Nu ligger jag här med boken "Heja, Heja" av Martina Haag. En mycket trevlig bok där Martina en dag inser att hon måste börja träna om hon ska orka med livets alla utmaningar och sedan beskriver hon sin resa, från att orka stappla 20 meter till att springa marathon. Den är peppande och skriven på ett lätt och roligt sätt.
 
 
/PiggElin
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0