Förslappad

Jag känner mig inte så levande just nu. Sedan jag åkte från Örebro i Torsdags har jag känt mig trött och tråkig. Är lite utsliten efter att behöva pendla med buss många timmar om dagen, och dessutom har jag jobbat så mycket det senaste. Jag hinner inte träna som jag vill och jag hinner inte äta som jag vill.
Inget roligt blogginlägg detta, men jag tror att det är viktigt att ni vet att jag inte alltid är på topp, jag har mina träningssvackor. Men imorgon är jag ledig och då ska det tränas. Både mitt eget medelpass ska fortsätta byggas på och så vill jag hinna med lite friskisjympa på vätterstranden. Det kommer bättre dagar, det vet jag.
Hur är er sommar? En träningssommar?
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0