Dagens ilandsproblem!

Just nu skär det i mitt hjärtat. Det jag gör borde nästan förbjudas. Men nöden har ingen lag och jag måste ju testa.
 
Nu blir ni nyfikna va?
 
Så här ligger det till. Imorse när jag packade ner alla mina skor för att fara till Örebro så upptäckte jag att jag råkat glömma ett par fuktiga löparskor i en påse och sedan bara låtit dessa ligga.. Ja, ni kan tänka er lukten..!!
Jag googlade runt på nätet och hittade faktiskt tips på att man kan maskintvätta sina skor. Jag vet ju att sportaffärer säger motsatsen, men de vill ju också att vi ska köpa nya skor så snabbt som möjligt. Efter att ha läst trådar om att maskintvätta skor på funbeat så beslöt jag mig för att testa.. Nu sitter jag här och väntar på att maskinen ska bli klar och håller mina tummar att de inte krymper eller förlorar all sin funktion.
Jag tröstar mig med tanken på att de inte är några nya skor, utan bara ett par som jag bara använder som reserv. Och snart ska jag ju köpa nya...!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0