Bygga pass

Så var det sommar igen och det är dax att bygga nya pass till höstterminen. Denna sommaren har jag faktiskt ett ända pass att bygga och det är mitt medelpass. Så skönt att bara behöva koncentrera sig på ett pass. Tanken är att mitt medelpass ska bli lika bra som mitt pass förra höstterminen, då det passet var mitt bästa hittills.
När jag åkte till jobbet i morse så satt jag och lyssnade på massa låtar som är tänkbara till kommande pass. Om du har någon låt som du tycker borde vara med så lägg in en kommentar. Det jag söker just nu är gärna någon härlig konditionslåt som är härlig och glad och sätter den där underbara "jag vill röra på mig"-känslan..
Sen söker jag alltid styrkelåtar eftersom jag alltid tycker att det är svårast att hitta dessa.
 
Ni ska få ett smakprov på en låt som defentivt kommer vara med på mitt pass i höst. Passande text till mitt pass. ;-)
 
Niello – Svett
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0