Vantar

Idag har jag varit på stan för att leta efter ett par sköna och varma skidhandskar som jag även kan ha när jag cyklar. För idag hade verkligen ett par ordentliga handskar behövts när jag cyklade in till stan. Jag mådde till och med illa av kylan. Kanske inte så konstigt när det är -12 grader i Örebro, och kallare ska det bli.. Jag är inte gjord för det här klimatet, jag är gjord för Göteborgsklimat!
 
Hittade i varje fall mina drömhandskar på intersport och jag stod länge och bara njöt av att ha dom på mig. Dock kostade dom 450 kr och därför beslöt jag mig för att låta dom få stanna i affären..
Men genast när jag kom hem så började jag söka på internet efter dom och hittade dom för 389 på internet.
 
Någon som har erfarenhet av dessa Hestra C-zone pickup? Det är ju liksom ganska mycket pengar för ett par vantar. Men jag vet ju att Hestra är ett mycket bra märke.
 
Hm, jag ska nog ta och beställa dom..Eller?
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Har inte just den modellen, men mina absoluta favorithandskar är just Hestra, så köp dem! Så länge du inte tappar bort dem kommer du ju kunna ha dem länge :)

Svar: Ja, precis. Tappar jag bort dom så är det mycket pengar till spillo.. Men jag tror också att de kommer bli mina favorithandskar om jag köper dom!
PiggElin

2013-01-22 @ 18:49:08
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0