Träning med systeryster

Tillsammans med min syster så började jag dagen med ett spinningpass i ottan. Klockan 6.45 entrade vi den nya Friskis och svettis lokalen i Göteborg. Fin lokal med bara spinning och gym ytor. Väldigt fräscht och öppet. Friskis & Svettis Göteborg slutar aldrig att expandera verkar det som.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder lånade från friskissvettis.se/gbg. Öppna och stora gymytor med fåtal maskiner, mest för fria vikter och andra redskap.
 
Trevligt och super fräscht omklädningsrum.
 
Vi provade på ett spinningpass och det var väldigt roligt att min syster ville följa med. Eller rättare sagt hade jag mutat henne för att få henne att följa med. Det är så det funkar mellan henne och mej, det gäller att ha en bra deal annars blir det inget.. :P
Men det var det värt för det var mycket roligt att hon följde med, och imorgon ska hon få prova friskisjympa också. Även min mamma är lite sugen på att följa med trots att hon fyller 50 år imorgon..
 
/PiggElin
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0