Racercykel

Hurra, jag har blivit erbjuden en racercykel utav min morbrors tjej.. En finfin racer dessutom, och för mycket behaglig penning.. Så igår tog jag fram alla min måttband och mätte ut allt på mig. Dom mest konstiga mått jag har varit med om. Och med hjälp av en hemsida så lyckades jag få ut om racern kunde vara nått för mig.
 

 
Enligt måtten på den där hemsidan, så är den här modellen aningen för stor för mig. Jag ska dock inte säga nej till den förrän jag har provat den. Man kan ju inte lita helt rakt på en hemsida. Åh, vad jag innerst inne i mitt hjärta verkligen hoppas att den passar.
 
Någon som har lite cykelerfarenhet, som kan ge några tips på vägen?
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0