Morgonjogg och frukostmöte

Terminsstart betyder fullt med folk på friskis & svettis. Omöjligt att få plats på favorit passen och man får boka prick när dom släpper biljetter. Galet! Detta innebar att jag inte fick någon plats på morgonspinningen. Galet att så många människor vill gå på spinning kl 7.00 på morgonen..
 
Men det gjorde inte så mycket att jag inte fick plats, istället var morgonen näst intill magisk när jag gick upp. Det kändes verkligen som en morgon att ta till vara på. Så det var bara att trä på lager på lager på kroppen och sen ut i snön!!
 
 
7 km jogging stod på schemat och dessa fick verkligen bli i valfritt tempo. Det är ju ibland så himla jobbigt att springa på morgonen.. Men jag avverkade alla 7 km och några gånger fick jag gå både av trötthet och för att snön låg i drivor på vägar jag skulle fram på.. Man vill ju inte vricka foten!
 
Efter löpningen så blev det lyxfrukost på vårat trevliga kvarterscafé, tillsammans med min fina vokalensemble!
Frukostmöte = det bästa mötet!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0